potare

potare

potare

potare

  • ۰
  • ۰

انواع لیوان تبلیغاتی ، در مدلها و اندازه ای مختلف در دنیای تبلیغات مدرن وجود دارد. در دنیای کنونی با توجه به رقابتی که میان شرکت ها و محصولات مختلف وجود دارد، آگاه کردن مردم از وجود یک برند خاص کمی دشوار است.

به همین دلیل عمل تبلیغ یک محصول که میان مشتریان و فروشندگان انجام می گیرد، می تواند نقش بسزایی در آگاه کردن برند داشته باشد.

هدیه لیوان تبلیغاتی


یکی از مواردی که ممکن است کمتر مورد توجه قرار گیرد، تبلیغ از طریق دادن شیء و هدیه ای به مشتریان است. معمولاً افراد تمایل دارند از میان مشاهده تبلیغ و گرفتن کادو، کادو را انتخاب نمایند. از هدایایی که می توان به عنوان تبلیغ به مشتریان ارائه نمود، لیوان تبلیغاتی است. لیوان دارای کاربرد زیادی است که در مکان و زمان های مختلفی برای افراد، مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ نام محصول و یا عکس بصورت پرینت رنگی روی لیوان، می تواند گزینه ای مناسب جهت تبلیغات کالا بر روی لیوان باشد. مخاطبین این نوع تبلیغات بسیار بالا بوده و هدیه دادن لیوان یکی از بهترین روش های تبلیغ میان جامعه و مشتریان می باشد. لیوان ها از لحاظ ویژگی و جنس به انواع سرامیکی، حرارتی، ماگ، چینی، فلزی، پی وی سی و پلاستیکی تقسیم بندی می شوند. بر اساس نوع چاپ بر روی لیوان، دو نوع لیوان سابلیمیشن و سرامیکی معمولی و پی وی سی در فرآیند تبلیغات موجود می باشد.


نتیجه گیری:
با توجه به نقش مهم و تأثیر گذار تبلیغات در معرفی و فروش کالا و محصولات، ارائه لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه ای به افراد در اقشار مختلف، افزایش فروش کالا و معرفی خدمات را به دنبال خواهد داشت.

  • ۹۸/۰۷/۱۵
  • naswer poi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی